Salesforce otwiera App Hub w Desk.com
Salesforce wprowadził App Hub w swoim rozwiązaniu help desk Desk.com, w którym klienci mogą rezerwować dodatkowe narzędzia do obsługi klienta. Usługa w chmurze może zostać tam rozszerzona na przykład o Campfire i Talkdesk, Twilio SMS i MailChimp.
Na starcie zaangażowanych jest łącznie ponad 50 partnerów. W komunikacie prasowym podano przykłady HotelTonight, SoundCloud i ZenPayroll. Na reprezentowanych tam dostawców telefonii wymienia również Five9, NewVoiceMedia, OneReach, RingCentral i TalkDesk.
Salesforce poprawił również integrację aplikacji: dzięki Canvas można teraz osadzać aplikacje innych firm bezpośrednio w konsoli Salesforce, dzięki czemu wszyscy klienci pojawiają się na pierwszy rzut oka. Użytkownik nie musi przełączać się między kilkoma aplikacjami. Na przykład dodatkowy moduł może służyć do wyszukiwania danych paczki dostawcy bez opuszczania strony Desk.com i powiązanego profilu klienta.
Rozszerzono również narzędzie do synchronizacji Desk Connect. Firmy mogą teraz bezproblemowo przenosić dane z Desk.com do Salesforce Service Cloud i używać ich tam, na przykład, gdy rozwijają się i potrzebują bardziej złożonego rozwiązania do obsługi klienta. Droga do usługi Service Cloud jest również otwarta dla partnerów centrum aplikacji.
„W dzisiejszych czasach dobrze prosperujące, szybko rozwijające się małe firmy sprawiły, że obsługa klienta stała się podstawą ich działalności” — mówi Leyla Seka, dyrektor generalny Desk.com. „App Hub umożliwia małym firmom przyspieszenie rozwoju i wykorzystanie obsługi klienta jako przewagi konkurencyjnej”.
Desk.com kosztuje 30 USD za użytkownika miesięcznie. Na przykład oferta rozszerzona przez Desk Connect pobiera opłatę w wysokości 50 dolarów za agenta na miesiąc. Technologia kanwy zostanie wprowadzona dopiero na początku 2015 roku - Salesforce nie podał jeszcze za nią ceny.
Desk.com powstał na początku 2012 roku jako portal pomocy technicznej dla małych i średnich firm. Technologia pochodzi z przejęcia Assistly. Dostęp do niej można również uzyskać za pośrednictwem przeglądarki mobilnej obsługującej HTML5.
[z materiałem od Natalie Gagliordi, ZDNet.com]
Wskazówka: czy jesteś ekspertem od przetwarzania w chmurze? Sprawdź swoją wiedzę - z quizem na silicon.de.